لطفا مجموعه را انتخاب نمایید
جستجو سوالات متداول
|
|
مشکلات و سوالات میل
دانشجویان می توانند از طریق پرتال دانشجویی درخواست ایمیل کنند. سیستم بصورت پیشفرض شناسه ای برای دانشجو ایجاد می کند و از پرتال می توان شناسه دلخواه را جایگزین کرد.
اساتید می توانند درخواست دریافت شناسه ایمیل را از طریق رئیس دانشکده ارسال نمایند و در ادامه از طریق تماس با واحد پاسخ گویی مرکز فاوا (داخلی 3030) روند دریافت شناسه را پیگیری نمایند.
کارکنان نیز از طریق پورتال و گزینه " تغییر رمز عبور و ایجاد پست الکترونیک " ، چنانچه شناسه ایمیل نداشته باشند می توانند درخواست دهند و اگر داشته باشند می توانند تغییر رمز دهند
اساتید از طریق تماس با واحد پاسخ گویی مرکز فاوا (داخلی 3030)، می توانند رمز جدید بگیرند.
دانشجویان و کارکنان از طریق پرتال می توانند رمز عبور را تغییر دهند.
- سربرگ برنامه ریزی و توسعه منابع، فناوری اطلاعات، مدیریت شناسه- تغییر رمز عبور و ایجاد پست الکترونیک
به علت کمبود فضا ، افزایش حجم تنها با موافقت مدیریت مرکز فاوا صورت می گیرد اما بهتر است ایمیل هایی که نیاز نیست پاک شوند.
بعد از اتصال به سیستم پست الکترونیک و انتخاب ایمیل مورد نظر ، انتخاب گزینه more ، انتخاب download و انتخاب source.eml ایمیل مورد نظر را save نمایید
بعد از اتصال به سیستم پست الکترونیک ، ایمیل مورد نظر را انتخاب و گزینه spam را از منوی بالای صفحه انتخاب نمایید
بعد از اتصال به سیستم پست الکترونیک ، وارد پوشه spam شده ، ایمیل مورد نظر را انتخاب و از منوی بالای صفحه گزینه notspam را انتخاب نمایید
خیر به هیچ عنوان پاسخ ندهید
شناسه یا رمز اشتباه است یا شناسه ایجاد نشده است
- شناسه مقصد مشکل دارد (شناسه مقصد وجود ندارد یا حجم فضای ایمیل شناسه مقصد پر شده است ) ، یا اینکه ممکن است سرور ایمیل دانشگاه در black list سرور domain مقصد قرار گرفته باشد .